السبت، 15 ديسمبر 2007

كل سنه وانتم طيبين


بكره العيد ونعيد وندبحك يا شيخ سيد ونحطك فى الاروانه وندق عليك باخرزانه هيه العيد جه العيد جه

لا انا مش مجنونه بس افتكرت لما كنت بنوته صغيره وكنت انا واخواتى نعد حوالين بابا الله يرحمه ويغنلنا الاغنيه دي ونعد نغنى معاه ونطنطت علشان العيد جه بجد وحشتنى الايام دي اوى عارفين يا جماعه انا كل عيد بتمنى ان ربنا يدينى فلوس كتير اوى علشان اطلع احج واخد معايا ماما واخواتى واحمد خطيبي وكل الناس اللى بحبهم وهما بيحبونى علشان انا فاطمه وان شاء الله ربنا يحققلى الامنيه ديه ادعولى

وكل سنه وانتم طيبين وربنا يعيده على كل المسلمين بالخير

واللى نفسه في حاجه ربنا يحققهاله اللهم امين

هناك 9 تعليقات:

MONDAHESH يقول...

كل سنة وانتي طيبة

وان شاء الله السنة اللي جاية تكوني حققتي كل اللي بتتمنيه


تحياتي

§a§a يقول...

كل سنه وانتتى طيبه وبخير

وتحققى ما تتمنية ان شاء الله

وتكونى العام القادم على عرفات الله

ونحن ان شاء الله

امين يارب العالمين

di el2mr يقول...

كل سنه وانتى طيبه
وعيد سعيد
ويارب السنه اللى جايه يحققلك امنيتك وتحجى انتى وكل اللى بتحبيهم

semsem يقول...

كل سنه وانت اجمل من السنه اللى قبلها عيد سعيد

dr. Ahmed Sakr يقول...

يسعدنى أن أتقدم باسمى وجميع إخوانى إلى الأمة العربية والإسلامية بخالص التهنئة بمناسبة عيد الأضحى المبارك سائلا المولى – تبارك وتعالى – أن يعيده علينا بالخير واليمن والبركات، وأن يمكن لدينه أن يسود ولشريعته أن تحكم إنه ولى ذلك والقادر عليه ، وتهنئة خاصة إلى كل المجاهدين فى أرض الله، وإلى إخواننا المرابطين فى أرض فلسطين الحبيبة مع دعواتنا أن يثبت الله أقدامهم، وينصرهم على عدوهم، ويوحد بين صفوفهم ، وتهنئة إلى الأخوة الأحباب خلف الأسوار فى مصر وفلسطين وفى شتى بقاع الأرض .. وأسأل الله – عز وجل – أن يفرج عنهم فى أقرب وقت وأن يردهم إلى أهلهم ودعوتهم سالمين غانمين مأجورين، وأن يعلى بهم وبنا كلمة الحق والدين ..

تامر حسين يقول...

كل سنه واحنا كلنا بكل خير وسعاده وهنا
صحيح انا جالي برد جامد جدا ورقدت في السرير بسبب الشوي والقعده ادام الفحم بس كله يهون في سبيل اللحمه هههههههه
كل سنه وانت طيب يا غالي

tota_fm يقول...

المندهش
وانت طيب وبالصحه والسلامه امين يارب وانت كمان ان شاء الله تحقق كل حاجه بتتمناها
صاصا
وانت طيب وبخير يارب ونكون كلنا على عرفات ان شاء الله وتحقق كل اللى بتتمناه
ضي القمر
وانت طيب وبصحه وسلامه امين يارب ويحققلك امنياتك
سمسمه
وانتى طيبه يا جميله وربنا يحلى ايامك

tota_fm يقول...

الحشري
وانت طيب وبخير وكل الامه الاسلاميه بخير وسعاده ويارب يوحد صفوف اخوانا في فلسطين وينصرهم وينصر الامه الاسلاميه كلها على عدوها المشترك اللهم امين
تامر حسين
كل سنه وانت طيب والف سلامه عليك بس اهم حاجه تكون اكلت لحمه كويس
انا كمان العيد ده جالى برد بس انا اتعديت من ماما بس مسبتش حقي نزلت على الفته واللحمه ومرحمتهمش هههههه

Hossam يقول...

hello
happy new year
hope be a frinds
c u soon
bye