الخميس، 29 نوفمبر 2007

موقف جدع مووووووووووت

صباح الخير على عيون كل مصري انا يا جماعه حصل معايا موقف حلو اوى لازم احكلكوا عليه انا انهارده كنت مع ماما بنحيب دقيق علشان رقاق العيد وكل سنه وانتوا طيبين وكان معانا حاجات ازاز كتير ووقفنا تاكسي وماما طلبت من واحد واقف انه يساعدنا فى حط الحاجه فى التاكسي فكان فى راجل كبير معدي وسمع ماما من غير ما نطلب منه شال الحاجه وحطها في التاكسي وانا دخلت التاكسي وبقفل الباب لقيته هو اللى بيقفلى الباب بمنتهى الذوق والاحترام وانا بقوله شكرا ابتسم ابتسامه انا مش ممكن انساها فيها معانى كتير وكانه بيقول يا بنتى انا مصري يعنى الشهامه والاصاله وبجد انا حسيت من قلبى ان مصر لسه بخير طول ما فيها ناس كده
  • ثانيا يا ناااااااااااااااااااااااس يا اهالى المحروسه الكرام الفنان المصري الجامد على الالفي عند حفله يوم 6\12مع فرقه ايامنا الحلوه في فرع الساقيه التانر وادي رقم الساقيه لاي استفسار37368881 نتمنى ان الكل يكون موجود والحاضر يعلم الغايب

هناك 6 تعليقات:

علي الالفي يقول...

و كمان اعلانك عنحفلتى هنا
موقف تانى جدع جدا جدا جدا مووووووووووت
شكرا ليكي يا توتة

ابو العربى يقول...

هى دى مصر ولسه الخير موجود

تحياتى

Unknown يقول...

مبروك التدوين و اشكرك على زيارتى
و ان شاء الله مدونة ناجخة باذن الله

tota_fm يقول...

على الالفى
ده واجب عليا يا على ومفيش شكر بين الاصحاب
ضد الظلم
شكرا على زيارتك مدونتى ويارب مصر يزيد فيها الخير
عليا حليم
الله يبارك فيكى يا اجمد صحفيه

§a§a يقول...

الدنيا لسه بخير مها حصل فيها

لازم يكون الللخير مكان مهما طغى الظلم وقلت الاخلاق

تحياتى

كان نفسى اجى حفلتك يا على والله بس انت عارف الظرو ان شاء الله تتعوض فى الحفله القادمة

tota_fm يقول...

صاصا
شكرا يا صاصا على زيارتك للمدونه ويارب الدنيا تبقي بخير دايما