الاثنين، 3 أغسطس 2009

اعتذار




  • اعتذار الى الشخص الذى احببته منذ ان عرفته لا اعرف اذا كنت ستقرأ هذا الكلام ام لا ولكن اذا قرأته اود ان تعرف انى احببتك واحبك وسأظل احبك حتى اخر ايام حياتى واريدك ان تعرف انك كنت كل ما لى في هذه الدنيا كنت بمثابه خطيبى و اخى وصديقى وزميلى وطفلى الصغير وكنت ستصير زوجى ولكنه القدر وانا اكتب هذا لانى لم استطع ان اقول كل هذا فى اخر كلام لى معك وفى اغنيه سمعتها بعد فراقنا تعبر عما كنت اريدك ان تعرفه وهيه :

مكنتش ناوى اودعك بس انت ما فهمتش ومشيت وما حاولتش تسمعنى او اسمعك دا انا كنت لسه بكلمك وبقولك ايه فيه صعبتها عليه معرفتش افهمك انا ليه ساعتها مجاش فى بالى كلام لحظه ما قلت سلام ليه سكت جرالى ايه ازاى اسيبك تمشي كدا على طول وانت اللى كنت بقول م الدنيا طلعت بيه


دا انا لوعليه يا حبيبى عاوزك هنا جنبى ومفيش حاجه فى قلبي يا ريت تفهم كدا لاحبى ليك عمره انتهى ولا قلت نتفارق انت اللى بتفارق اوهام وخلقتها انا ليه ساعتها مجاش فى بالى كلام لحظه ما قلت سلام ليه سكت جرالى ايه ازاى اسيبك تمشي كدا على طول وانت اللى كنت بقول م الدنيا طلعت بيه


وكان نفسي كل المشاكل اللى بينا تتحل ومتكنش دى النهايه بس للاسف خلاص


وقدر الله وما شاء فعل وانا عن نفسي هتمنالك الخير من كل قلبى علشان تستاهل زى ما قالت انغام وانا اسفه اذا كنت جرحتك او اذيتك فتره خطوبتنا.بس عاوزاك تعرف انك اغلى ما لى في الدنيا.

انهارده عيد ميلادك كل سنه وانت طيب دى اول سنه مقدرش اتصل بيك واقولك كل سنه وانت طيب

هناك 17 تعليقًا:

اعشق فى الليل ضوء القمر يقول...

بطوط حمد لله على عودتك
فين جديدك
صحيح البوست قديم
لكن
قدر الله وما شاء فعل
مستنى بوست جديد

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

السلام عليكم


حبيبتى الغاليه بطوط

متزعليش ولا تزعلى نفسك بجد كل شىء بالدنيا دى قسمه ونصيب

وبجد ما كنش امر منى احكيليك ايه ولا ايه

ربنا يعوض صبرك خير يارب
ويرزقك خير منه امين يارب العالمين

بحبك قوووووووووى
ومش تتأخرى علينا
منتظراكى هنا على طول

امووووووووووواه

طوبه فضه وطوبه دهب يقول...

el oghnya de kol ma bsm3ha b3et rbna ykrmk wtadary tnsy wt3dy el mr7la de w3sa an tkrha shayaa el 7amdollah 3la kol 7al

tota_fm يقول...

اعشق فى الليل ضوء القمر
متشكره اوى على مرورك على المدونه وربنا يسهل ويبقى في جديد دايما

tota_fm يقول...

عاشقه الاحزان
شكرا يا نوسه على كلامك الجميل وربنا يكرمك والحمد لله على كل شئ
ومتشكره على دعائك ليا وربنا يقدرنى ومغبش عنك ابدا

امواااااااااااااااااااااااه

tota_fm يقول...

طوبه ذهب وطوبه فضه
شكرا على مرورك على مدونتى
وانا والله كل ما اسمع الاغنيه دى بكتئب واعيط وبتبقى الحاله صعبه بس الحمد لله على كل شئ انا اللى خلانى ماسكه نفسي وما انهرتش لغايه دلوقتى ان المشكله دى قربتنى من ربنا اكتر واكتشفت معادن الناس الاصيله اللى وقفت جنبى بره التدوين وجوه التدوين
وربنا يكرمك ويكرم الجميع

اعشق فى الليل ضوء القمر يقول...

بطوط يا بطوط
انا مردتش المره اللى فاتت اعلق على البوست
أمر الحب و الزواج بعيد عن مين غلط و مين مغلطش بس الأمور كلها فى المعاملات بين الولد و البنت يجب ان تنتهى بحدود الله
وان تنتهى بالزواج و الزواج معناه فتح و امتداد لبيت ابيكى و امك من تربيتك و امتداد لبيت ابيه و امه ومن تربيته
يعنى بيكون بيت مسلم بيتنشأ و بيتكون جديد بتحلل كل ما حرم الله من معاملات بين الجنسين لينتج كائن جديد يقول الرسول عنه مباهن بهم يوم القيامه
أنت لسه سنك صغير مش المقام اقصد
الحياه لسه امامك مفتوحه
فعلا انت ما تعرفى الخير فين
ولا ممكن يجى إزاى
اقولك على أمر أصعب تحطيه فى سرك
أنا كنت خاطب بنت من كثره التفاهم بيننا و التقارب كان الكل بيقول علينا توائم مش هقولك مدى الموضوع
ابتعدنا عن بعض فى وقت لا يمكن ان تتخيليه قبل دخلتى بأربع شهور مش هقولك مين الغلطان ولا التعب النفسى عليا و عليها
لكن الواحد مش بيعرف الخير فين
أتمنى أنك تتذكرى مقولتى
فإن الله ارأف بنا منا
وأرحم بنا من امهاتنا
أكيد خير منه مكتوبلك
بس انت التجئى لله ولا تتركى الدعاء و الأستغفار

وتذكر وقتها العاشق و أدعيله بظهر الغيب

طلب كلمه التأكيد ممكن تبقى تشيليها

غير معرف يقول...

اتمنى ان ترجعوا الي بعضكم ان كان فيه خير

طوبه فضه وطوبه دهب يقول...

kol sana wanty tayba ya amr ya rab tkony bkol kher

smsm music يقول...

انا رجعتلك ياحبيبة قلبي وانا مليش غيرك في الدنىا بحببببببببك وانا عملت مدونة وعنوانها smsmmusicdj.blogspot

tota_fm يقول...

اعشق الليل فى ضوء القمر

شكرا اوى على كلامك ليا والحمد لله على كل شئ انا فعلا قربت من ربنا اوى فى الفتره دى ودعيتله وخطيب كلمنى بعد كداوكان اللى بنا سوء تفاهم منه واعتذرلى وربنا يسهل ويتتم الموضوع على خير اذا اراد
وكان الله فى عونك على اللى حصل بينك وبين خطيبتك وربنا يكتبلك الخير ويقدره ليك اينما كان

واذا كان على كلمه التاكيد ان شاء الله هشلها انت تؤمر

وفعلا صدقت ان الله ارأف بنا منا
وارحم بنا من امهاتنا

اكرمك الله انت وجميع خلقه

tota_fm يقول...

غير معرف

شكرا جزيلا لك على دعائك لى
ربنا يكرمك انت وجميع خلقه

tota_fm يقول...

طوبه ذهب وطوبه فضه
وانت طيبه يا جميل انا الحمد لله بخير طول ما جنبى ناس جميله زيك
وربنا يكرمك دائما

tota_fm يقول...

سمسم ميوزك
الف مبروك على المدونه الجديده وربنا يتمم الامور على خير
ربنا يكرمك دائما

اعشق فى الليل ضوء القمر يقول...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
تقبل الله منا ومنك
ووفقنا للصالحات فى رمضان و بعده
وجعل عملنا له خالصا متقبلا
كل سنه و انت طيب

Kiara يقول...

معلش كل شئ نصيب ولو علمتم الغيب لاخترتم الواقع

كل سنة وانتي طيبه

ولو في نصيب بينكم ربنا هيجمعكم تاني

(green eyes) يقول...

بدايق اوي لما اشوف اتنين بيحبوا بعض اوي كدا ويسيبوا بعض
بس دي حال الدنيا ...
اعتقد انه اكيد هيقرا الكلام دا واكيد وصلتله الرساله بتاعتك
اتمنى ان لو فيه خير بينكم ترجعوا من تاني وتنسوا اللي فات وتبتدوا صفحة جديده